تو.؟

خرید بک لینک

از هیچکس انتظار نداشته باش تو رو درک کنه چون تو موقعیت تو نیستن که بخوان درک کنن رفتاری که دیگران دارن در واقع عکس العمل رفتارهای خودمه

من اگه بال و پر ندم اگه اینقدر توجه نکنم طرف هم متوجه مسیرش و کارش،و راهش،خواهد شد

بی توجه نباش اما حساااس هم نباش


زیاد،دم دست نبااااااش

نبااااااااش


مهر نامهربان...

ما را در سایت مهر نامهربان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 16:59

صفحه بندی