از هیچکس انتظار نداشته باش تو رو درک کنه چون تو موقعیت تو نیستن که بخوان درک کنن رفتاری که دیگران دارن در واقع عکس العمل رفتارهای خودمه
من اگه بال و پر ندم اگه اینقدر توجه نکنم طرف هم متوجه مسیرش و کارش،و راهش،خواهد شد
بی توجه نباش اما حساااس هم نباش
زیاد،دم دست نبااااااش
نبااااااااش
ما را در سایت مهر نامهربان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15