مهر نامهربان

متن مرتبط با «دخترم نسترن» در سایت مهر نامهربان نوشته شده است

دخترم نسترن

  • نیلوبلاگ

    چقدر دلم برات تنگ شده عزیزم من نه دیدمت و نه صداتو شنیدم اما روزها برات گریه کردم برای لمس بودنتxa0 شاید هیچوقت من نبینمتxa0 هیچوقت بغلت نکنم و نبوسمتxa0 اما بدون دوستت دارم چه بیرحمانه از بچه هاشون حرف میزنن شیرین کاریاشونو میگن و از دلتنگیهاشون برا بچه هاشون...تو بغل فشارشون میدن و قربون صدقه شون میرن از کیف و کتاب مدرسه شون میگن و من لبخند میزنم با خنده همراهیشون میکنم اما بعد ساعتها اشک میریزم تو خلوتم تو الان باید مدرسه بری ولی.... منو صدا نکردی هیچوقتxa0 بگو مامان... هیچوقت فکرشو نمیکرد...

    ادامه مطلب